Slideshow
Tenim 5 convidats a plaça

zigchat v1.3.6 - author : Yann Sallou / http://www.utopiart.com - flashplayer 6 minimum

Cap camisa
Apunta't
Dia Mundial del Donant de Sang
Inici
Cròniques
Resum d'Actuacions
Fòrum
Fotos
Calendari
Notícies
Racó de la Canalla
Enllaços WEB
Llibre de Visites
Pilar Sec
Plourà?
Paradeta
Sac de Faixes




Castellers del Poble Sec
Powered by Core Design
Diada al Clot i comercial al Cosmocaixa

Els bandarres acabem la temporada per partida doble, en un actuació amb colles notables pel matí, i amb una comercial per la tarda. Fotos


Fotos: http://castellers.poblesec.org/clot.html

 

Diada al Clot:

 

Castellers de Barcelona - p4cam, 4d8a, 3d8, 4d8, p7c

Moixiganguers d'Igualada - p4cam, 5d7, 3d7ps, 3d7a, vd5

Castellers d'Esplugues - p4cam, id2d7, 2d7c, 3d7, 3d7a, p5

Castellers del Poble Sec - p4cam, 2d6, 3d7, 5d6, p5ps

 

 

2d6 - Pesada i una mica bellugadíssima, la pinya va haver de treballar de valent. Tot i tenir-la una mica oblidada als assajos, vam demostrar que la sabem defensar bé.

 

3d7 -  Tranquil i sense problemes, però dels més lletjos i ovalats que hem fet mai.

 

5d6 - Castell pel rodatge de gent nova. Felicitats especials a l'Iván (debutant) i a la Rita (en al seu retorn a dalt de tot dels castells). La Deborah ja havia fet dos castells, però tothom s'entestava a felicitar-la. Felicitats per ella també doncs hehe.

 

p5ps - En un any de sempre mirar endavant i posar-nos a prova, p5ps. Feia... un any i mig que no el fèiem? Déu ni do el que el que van costar les últimes aixecades, i l'ensurt general al mig-saludar-lo el segon. No ens ho tornis a fer!

 

 

Finalment, des d'aquí aprofitem per felicitar a Esplugues per la seva primera torre de 7, a Barcelona pel primer 3d8 de l'any, i a Moixiganguers també, perquè no, per l'excel·lent temporada que estan fent.

 

Personalment em va saber greu les baixes que portàvem acumulades i la poca seriositat que des de la nostra colla li vam donar a la diada. Podria haver sigut una gran diada, acompanyats de grans colles, però els factors que comentava no ho han permès. Però ha sigut una GRAN temporada, amb GRANS castells i molta feina feta. FELICITATS I FINS AL SOPAR DE NADAL!!

 

 

Actuació comercial al Cosmocaixa:

 

Castellers del Poble Sec: p4, 3d6, 4d6, 2p4 (un per sota)

 

Tot i la mandra que feia anar al Cosmocaixa, al final ens ho vam passar prou bé, sobretot celebrant els castells com si fossin gamma extres i gaudint dels canapès als que ens van convidar. Mai ens havien tractar tan bé en una actuació comercial. Així sí que dóna gust!

 

Fotos: http://castellers.poblesec.org/cosmocaixa/index_2.html

 

Comentaris
Afegeix nou
+/-
Escriu comentari
Nom:
Correu:
 
Lloc web:
Títol:
UBBCode:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
 
Si us plau introduïu el codi antispam de la imatge.
pocseriós  - poca seriositat??   |80.68.215.xxx |16-11-2009 12:31:56
com es va demostrar poca seriositat a la diada? es va demostrar més seriositat a
la del cosmocaixa, tens raó....

signat:
cansat de les valoracions parcials de
la penya, quan fem calvos som més seriosos? el mundo al revés... jajaja quins
collons que tenen alguns... xD
Quim   |Publisher |16-11-2009 15:53:28
avatar No sé si aquest comentari és positiu o negatiu...

La llàstima és que no hagis
signat amb el teu nom. Les crítiques, tan positives com negatives, perden la
seva credibilitat si el que les fa és queda en l'anonimat.

Si t'expliques
millor intentaré respondre a la teva crítica anomenada "valoracions
parcials".

Salut!

-El cronista-
pocseriós   |80.68.215.xxx |16-11-2009 16:33:34
Un comentari no té perque ser positiu o negatiu, o potser ambdues coses a
l'hora, no?

No és cap llàstima que no hagi signat amb el meu nom, perque el
que importa és l'opinió i no el nom, i com que no ofenc ni falto al respecte a
ningú el nom encara en té menys d'importància

Com deia, un comentari no te
perquè ser una critica, si més no aquest no ho pretén ser, és simplement una
observació del que un o una veu, vaja, com una crònica

Si "valoracions
parcials" es pren com una crítica, doncs retiro la crítica, pell fina


Només em preguntava en que es basava el cronista per dir que durant la diada
del matí vam mostrar poca seriositat, i més tenint en compte la diada del
vespre, en la que potser caldria una seriositat determinada en tant que estàs
donant a conéixer una tradició centenària a neòfits i acabes fent uns crits i
unes maneres com si haguessis descarregat un gamma extra, davant de gent que
intenta...
pocseriós   |80.68.215.xxx |16-11-2009 16:36:56
gent que intenta comprendre i aprendre el que fas. És bo que tinguem un terennà
que ens fa diferents i quasi únics a plaça, entre gent que enten el que i el
perque del que fas, però potser que intentem saber estar a tot arreu,
no?
Simplement m'ha sobtat la crida a la seriositat en una diada plantejada a
mínims i sobretot comparant-la amb la seriositat mínima que va mancar en tot
moment al vespre.

M'he explicat prou, cronista?
pocseriós   |80.68.215.xxx |16-11-2009 16:40:08
Vaja, que sóc partidari de mostrar seriositat allà on vaig amb la camisa de la
meva colla, que no treu que poguem cel.lebrar i passar-ho bé igual.

I em
sobtava que els mateixos que no en mostren gens de seriositat a la diada de la
tarda (al meu entendre, i sense acusar de no ser seriós quan un creu a ningú) en
erclamin a la diada del matí, i només demanava que se m'expliqués en que s'havia
mancat de seriositat al mati, que se m'havia escapat aquest fet, res més
Quim   |Publisher |16-11-2009 17:23:51
avatar Segueixo pensant que és una llàstima que no puguis sortir de l'anonimat.


Doncs sí que importa la persona, doncs depèn de la persona dones més
o menys importància l'opinió. Jo de certes persones en valoro molt
l'opinió i/o crítica, i en canvi d'altres tot al contrari. Sense necessitat
de fer-ho conscientment.

Per altra banda, la teva opinió (i crítica
quan dius: "acabes fent uns crits i
unes maneres com si haguessis descarregat un
gamma extra, davant de gent que"
) dóna a entendre que coneixes qui és el cronista, així que m'abstindré de
continuar la polèmica si tants problemes tens de donar el teu nom.
Un
cop en igualtat de condicions et donaré de molt bona gana la meva
opinió sobre els crits hooligans a la diada comercial.
Simplement perquè
m'agrada saber amb qui parlo, sigui en persona o
sigui virtual.

Salut!
pocseriós   |80.68.215.xxx |16-11-2009 19:14:03
doncs jo segueixo pensant que serà una llàstima si vols, però no és important
que surti o no del que tu anomenes anonimat, però no és excusa ni condicionant
per contestar el dubte que t'expressava, potser és que no saps que
contestar.

estic d'acord amb tu en això de valorar més o menys l'opinió o
critica de segons qui te la fa, però i si no coneixes a aquesta persona tot i
que et pugui dir el seu nom? estaríem com al principi, tret que tu no estaríes
tan trist i no sentiríes tanta llàstima

Haig de matitzar que el "acabes
fent" no es referia a la persona del cronista si no que era un d'aquells
"tus" genèrics que hom empra de tant en tant. Per evitar més
malinterpretacions posaré un exemple: vas a plaça i fas una torre paradeta (no
la fas tu, cronista, si no la colla) (ha valido el ejemplo mi amol?)

d'altra
banda... on veus polèmica? no t'alarmis home, que només estem creuant
opinions... enterra la de...
pocseriós   |80.68.215.xxx |16-11-2009 19:17:01
enterra la destral...

I finalment, amb tant de missatge et deus haver
desviat, jo no et demano per els crits hooligans de la diada comercial,
vosaltres sabreu perque els feu, i suposo q cap problema si els feu, mentres no
deixin de contractar-nos per actuar (malgrat els crits hooligans que dius TU, no
jo )

Així doncs et recondueixo (sempre amb el teu permís) cap a la meva
pregunta inicial: em pots explicar en que va haver falta de seriositat a la
diada del matí? jo no ho vaig veure per enlloc.

Gràcies pel seu temps senyor
cronista en inferioritat de condicions
Anònim   |194.224.230.xxx |16-11-2009 20:03:16
no sé qui ets pocseriós però em penso que és evident el que comenta la crònica.
Si ens haguéssim pres seriosament El Clot s'haurien fet més trucades, assajos
més forts, i hauríem portat castells com el 4 de 7 amb agulla o el 5 de 7. Quan
vam agafar l'actuació era precisament amb aquesta idea. Una altra cosa és que
tal com ha anat l'any mentalment estem esgotats i no queden forces ja per a res,
la gent va arribar tard, les gralles de bcn van haver de tocar el pilar
caminat... vam ser poc formals i no ens vam prendre seriosament la diada. Això
no vol dir que alhora de fer els castells no ens ho prenguessim
seriosament.
Ah, i si no t
pocseriós   |80.68.215.xxx |16-11-2009 20:33:55
No es van fer prou trucades? potser és que caldria que la gent no fos tan
comodona i fos ella la que truqués. Potser la normalitat hauria de ser que
tothom vingués a totes les diades i la anormalitat aquells que fallesin pel que
fos. Potser la gent està acostumada a que els truquin i a assajar només quan ve
una diada de les anomenades "fortes".

vols dir que la tècnica no se la
va prendre seriosament la diada per aixó no va trucar tant, ni va plantejar
assajos més forts? jo creia que era per culpa de la grip.

Sempre hi ha gent que
arriba tard, i si t'agrada més, hi ha gent que sempre arriba tard, i això vol
dir que no s'ho prenen seriosament?

Sé de gent que va venir a la diada estant
malalts, o que no tenien previst venir i finalment van fer-ho. A mi em sabria
greu dir-los que fent això no s'estaven prenent seriosament la diada, o pitjor,
dir-los que malgrat el seu esforç, la colla no pensava prendre's en serio la
pocseriós   |80.68.215.xxx |16-11-2009 20:36:43
que malgrat el seu esforç, la colla no pensava prendre's en serio la diada:
"si lo se me quedo en casa" et dirien...

Qué és abans, l'ou o la
gallina? la colla no es pren seriosament una diada i la tècnica ha de plantejar
una diada "poc seriosa" (segons les vostres paraules) perque no ve gent?
o la tècnica considera que ja s'ha fet la feina i planteja una diada "per
complir" i per tant la gent s'ho pren poc en serio i falta més que si fos
una diada "important"?

Si les gralles no havien pogut arribar, no es
podria haver modificat l'ordre d'ubicació a plaça i per tant l'ordre d'actuació?
o s'haguessin trencat normes sagrades d'actuació?

Igual que vull fer castells
amb els meus baixos i no els d'una altra colla, tb prefereixo fer-lo amb les
meves gralles, no es podia haver fet aquest canvi? pregunta sense cap mena de
mala intenció eh! que aqui es pren tot a la defensiva avui....
titu (ara si poso el nom)   |194.224.230.xxx |16-11-2009 20:04:55
Ah, i si no t
Quim   |Publisher |16-11-2009 20:18:13
avatar Merci Benet per aclarir-ho
titu   |88.19.94.xxx |17-11-2009 10:23:33
pocseriós, tu creus que és serio canviar l'ordre d'entrada a plaça perquè no
tens grallers?? tu creus que tothom, tan tècnica com colla en general es va
prendre la diada igual que encaravem la Tardor, La Mercè o Torredembarra? em
penso que no... comencen les apostes; ets el kiki?
cuku   |Registered |17-11-2009 13:53:41
avatar El Kiki noté tanta facilitat de paraula.....
Anònim   |194.224.230.xxx |17-11-2009 14:23:58
doncs el Dan
Cristian   |Publisher |17-11-2009 16:18:42
avatar primer dirvos ke no sok jo, per una rao molt sencilla, no vaig estar a
l'actuacio del vespre del cosmocaixa i per tant no se de que va la 2na part ni
res.

Segon no sé pk hauria de ser jo, eh titu?

No tinc putes ganes de rajar i
si rajo ho faig a la cara i amb noms i cognoms ^_^
Anònim   |194.224.230.xxx |17-11-2009 17:08:16
es que m'encanta quan et poses tonto... i hi ha comentaris bordes que, què vols,
em recordena tu
unesmans  - com s'ha de veure un...   |SAdministrator |18-11-2009 12:46:39
avatar mira que em volia quedar calladet sense dir res però és que lo vuestro tiene
tela... jo al igual que en Kiki si haig de dir algo ho dic amb noms i cognoms, i
potser precisament per això heu pensat en k fossim ell o jo... però q hi
farem... ja no vindrà d'una més...

estoo... Benet.. aixxx perdò!! volia dir
anònim si els comentaris bordes et recordaven en kiki... em fa por preguntar
quins eren els comentaris que et recordaven a mi... mejor no me lo contestes,
crec q prefereixo no saber-ho... xDD
unesmans  - Senkiu   |SAdministrator |18-11-2009 12:48:35
avatar Quim, merci per la crònica, una cosa, si pots posa el gruix del texte al segon
requadre (body) com he fet jo ara, aixi surt millor la introducció a la plana
principal, senkiu

Pocseriós, sorry jo tampoc sé contestar la pregunta que
feies, i el proper cop entra amb el dni a la boca! xDD

3.20 Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."